Vivente strategie merk en doelstellingen
Een van de mooiste marketing pay-offs is bedacht door Nike in 1988. JUST DO IT. Trek de juiste schoenen aan, and run! Dit geldt ook bij het lanceren van een merk: Bouw een strategisch merk voor uw organisatie of product of dienst en ga de uitdaging aan! Voorafgegaan door de juiste analyses en voorbereiding is het een kwestie van doen. Wees enthousiast, flexibel en ga voor uw doelstellingen!


 

Vivente brainshare en merkmanagement

In merkmanagement gaat het vooral om Brain Share. Merkmanagement is een kwestie geworden van coachen en sturen. Zowel binnen als buiten de organisatie. Merkbeheerders hebben de juiste mentaliteit nodig en moeten beschikken over soft skills, omdat zij het merk samen met anderen moeten maken.


 

Vivente merkmanagement soft skills en juiste doelgroep

Was het aanvankelijk voldoende om een goed marketingplan te maken en met een duidelijke boodschap uw doelgroep op het juiste spoor te zetten, tegenwoordig - door de opkomst van internet, en met name de social media - is deze werkwijze achterhaald. Wat een merk is en welk imago het heeft, wordt niet meer alleen bepaald door u als bedrijf, maar ook door het publiek, de consument, de klant.


 

Vivente communicatieboodschap merkimago merkmanagement

Communiceren, we doen het allemaal de hele dag. Maar wanneer doet u het goed? Als u met uw communicatieboodschap het gewenste effect bereikt bij uw doelgroep! Voor elke organisatie, groot of klein, is het van belang te denken in termen van identiteit, imago en strategisch merkmanagement.