Positionering en Merkontwikkeling

Wat is mijn identiteit? Hoe kan ik mijn bedrijf of product positioneren? Hoe maak ik een sterk merk voor mijn product of dienst?  Hoe kan ik mijn klant verleiden? Welke communicatiekanalen zijn effectief voor mij? Vragen die voorbij komen op 3 verschillende momenten van bedrijfsvoering:

  1. Bij de start van een bedrijf.
  2. Voor de introductie van een nieuw product of nieuwe dienst.
  3. Als er, om welke reden dan ook, behoefte is aan bezinning of herpositionering.

Op die momenten help ik mijn klanten om terug te gaan naar de basis. Met vragen als: Waarom bent u begonnen met het bedrijf? Wat is uw passie? Waarom heeft u gekozen voor bepaalde producten of diensten? Wat is het onderscheidend vermogen voor uw klanten?
Samen (her)formuleren we uw missie en visie en van daaruit maken of reviewen we de merkbelofte, positionering, het fysieke merk en de merkstrategie. Met behulp van een aantal brainstormsessies en modellen gaan we doelgericht te werk.

Meer weten? Bekijk dan het stappenplan op de homepage om inzicht te krijgen in het traject.

Gelijk een afspraak maken om kennis te maken en van gedachten te wisselen kan natuurlijk ook!